Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Κοσκερίδου Κυριακή




Πριν 30 έτη περίπου πήγα στο Ιερό Ησυχαστήριο «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος» στην Σουρωτή. Εκείνη την χρονιά η κόρη μου φόρεσε παντελόνι και δεν το ήθελα καθόλου.
Όταν φθάσαμε στην Σουρωτή, είχε πάρα πολύ κόσμο. Πριν από εμένα ήταν μια μάνα με το κοριτσάκι της, η οποία ήταν έγκυος. Το κοριτσάκι κρατούσε ένα λουλούδι και το έδωσε στον γέροντα λέγοντας: «Παππούλη, αυτό το λουλούδι το έφερα για εσένα, για να κάνεις προσευχή για να γεννήσει η μανούλα μου καλά».
Τότε ο γέροντας Παΐσιος ρωτάει την μάνα, αν βλέπει τηλεόραση και αυτή του απαντάει καταφατικά.
Οπότε ο παππούλης της είπε: «Αυτό, που έχεις στην κοιλιά σου, θα γίνει διαβολάκι» και το επανέλαβε μάλιστα δεύτερη φορά.
Έπειτα ήρθε η δική μου σειρά και αφού πήρα την ευχή του, του είπα «Πάτερ Παΐσιε επιτρέπεται η γυναίκα να φοράει αντρικά;»
Ο γέροντας απάντησε: «Να πας να βάλεις και στα αγόρια σου φούστες».
Είχε δει ο παππούλης, ότι έχω και αγόρια.
Φεύγοντας μου έδωσε ένα χειροποίητο σταυρουδάκι, που είχε φτιάξει ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου