Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Κατσαρός Γεώργιος, Γυμναστής, Θεσσαλονίκη

Το 1984 επισκέφτηκα τον Γέροντα Παΐσιο στην Παναγούδα.
Ήμουν δευτεροετής φοιτητής στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης.
Σε ερώτησή μου: αν κάποιος γίνει μοναχός ή παντρευτεί «κατά λάθος» τι γίνεται; 
Μου απάντησε: Παιδάκι μου, όταν κάνεις υπακοή είτε μέσα στον γάμο είτε μέσα στον Μοναχισμό, δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνεις προκομμένος.
Σε άλλη ερώτησή μου γιατί έχουμε τόσο άγχος, μου απάντησε: 
Αν έχεις τον Χριστό μέσα σου, δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις άγχος. Άγχος έχουν αυτοί που δεν έχουν τον Χριστό μέσα τους.
Του ανέφερα, επίσης, τον λογισμό μου να πάω να υπηρετήσω στις Ειδικές Δυνάμεις.
 Ο Γέροντας με ευλόγησε και με τα δύο του χέρια.
Όταν τον ρώτησα πότε σε πειράζει  ο δαίμονας, μου απάντησε:
 Όταν καλλιεργείς την καρδιακή προσευχή και δουλεύεις το κομποσχοίνι και ακολουθείς τα πρέποντα, είσαι σαν πυρωμένο σίδερο. Όταν θα χαλαρώσεις πνευματικά, τότε επιτίθεται.
Μου είπε, επίσης, ότι θα παντρευτείς την ανηψιά του Πατρός Γρηγορίου (με την οποία απέκτησαν 6 παιδιά).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου