Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Κ.Κ. Πτολεμα'i'δα

                                

   Το 1982 είχαμε πάει με έναν φίλο Α.Δ στο Άγιο Όρος. Ο φίλος είχε ανησυχίες όχι θεολογικές, αλλά μεταφυσικές και είχε αρκετό εγωισμό, λόγος για τον οποίο πιστεύω σήμερα ότι δεν μπορούσαμε να γνωρίσουμε τον Γέροντα Πα'ί'σιο, πήγαμε συγκεκριμένα στο κελί ενός Σέρβου μοναχού στις Καρυές σε μία σκήτη Σέρβικη, κάτω απο την Αθωνιάδα Σχολή.

  Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Σέρβος γέροτας που μας φιλοξενούσε ήταν πνευματικός με προορατικό χάρισμα. όταν μας ρώτησε εάν θα διανυκτερεύσουμε στο κελί του, απαντήσαμε ότι αν συναντούσαμε τον γέροντα Πα'ί'σιο δεν θα έρθουμε, σε αντίθετη περίπτωση θα μέναμε εκεί το βράδυ.

  Ο γέροντας μας είπε ότι θα τον συναντούσαμε.

  Ξεκινήσαμε για το κελί του γέροντα Παισ'ί'ου και ο φίλος μου ήταν μπροστά μου περίπου 25 μ., ενώ εγώ μόλις πέρασα έναν κορμό από το ρυάκι αντικρίζουμε έναν μοναχό στο ύψωμα πάνω από το λιβάδι ,πριν φθάσουμε στο καλύβι του γέροντα Παισίου.

  Μας ρωτάει ο μοναχός:
  - Ποιόν ψάχνετε;
  - Τον γέροντα Πα'ί'σιο του απαντώ.
  - Τί να τον κάνεις αυτόν;
  - Θέλω να τον συναντήσω, για να πάρω την ευχή του, έχω πάρει του πάτερ Πορφυρίου και να του πω και κάποια πράγματα.
  - Αφού πήρες του πάτερ Πορρφυρίου τι θέλεις να πάρεις την ευχή του γέροντα Παισ'ί'ου, αφού μπροστά του δεν αξίζει τίποτα;
  - Δεν πειράζει του λέω, εγώ θέλω να τον δω  και να πάρω και την δική του ευχή και να του πω ορισμένα πράγματα.
  - Θέλεις να τα πεις σε μένα μου λέε, και να τα μεταφέρω, γιατί τον συναντάω;
  - Ευχαρίστως του λέω.
  Πότε βρέθηκε πάνω από το ύψωμα τον 7-8 μ, και από απόσταση 15-20 μ. δίπλα μου δεν το καταλάβαμε.
  Αφού του είπα αυτά που ήθελα να του πω, μου είπε τα ίδια πράγματα που μου είπε η μητέρα μου στον ύπνο μου, η οποία θα πρέπει να αναφέρω ότι είχε κοιμηθεί και επιπλέον ορισμένα πνευματικά.
  Μου είπε για τα βιβλία που διάβαζα  και ότι πρέπει να βρω έναν Πνευματικό.
  Μετά ασπάσθηκα το χέρι του και αισθάνθηκα ένα χτύπημα στο κεφάλι ( ευλογία ).
  Κατόπιν ξαφνικά χάθηκε μέσα στο δάσος.
  Φεύγοντας συναντήσαμε έναν κύριο που ήταν πνευματικό παιδί του γέροντα Παισ'ί'ου στον δρόμο που κουβαλούσε κάποια πράγματα για τον γέροντα.
  Του είπα να μην πάει στο καλύβι του γέροντα, γιατί συναντήσαμε έναν μοναχό που μας είπε οτι λείπει. Ο κύριος μας ρώτησε πως ήταν ο μοναχός και όταν τον περιέγραψα, μου είπε ότι αυτός είναι ο γέροντας Πα'ί'σιος.
  Το ίδιο μου είπε αργότερα και ο πατήρ Νικόλαος στο Κουτλουμούσι.
  Όταν, βέβαια, αργότερα είδα την φωτογραφία του γέροντα Πα'ι'σίου δεν μου έμεινε καμία αμφιβολία, ότι ο μοναχός που συνάντησα ήταν ο γέροντας Πα'ί'σιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου