Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Κ.Γ. Γυμναστής

Το 1984 επισκέφθηκα τον  γέροντα Πα'ί'σιο στην Παναγούδα, ως δευτεροετής  φοιτητήσ στο ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης.
   Στην ερώτηση μου  αν κάποιος κατά λάθος γίνει μοναχός ή παντρευτεί κατά λάθος τί γίνεται;
Μου απήντησε:
Παιδάκι μου όταν κάνεις υπομονή είτε μέσα στον γάμο ή στον Μοναχισμό δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνεις προκομένος.
 Σε άλλη ερώτηση μου:
Γιατί έχουμε τόσο άγχος;
Μου είπε:
Αν έχεις τον Χριστό μέσα σου δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις άγχος.
Άγχος έχουν αυτοί που δεν έχουν Χριστό μέσα τους.
   Σε άλλη ερώτηση μου  για να πάω στις ειδικές δυνάμεις, μ'ευλόγησε με τα δύο του  χέρια.
Όταν τον ρώτησα πότε σε πειράζει ο δαίμονας?
Μου απάντησε:
Όταν καλλιεργείς την καρδιακή προστυχή και δουλεύεις, το κομποσχοίνι  και ακολουθείς την Θρησκεία είσαι σαν πυρωμένο σίδερο, θα σε αφήσει να χαλαρώσεις πνευματικά και τότε επιτίθεται.
   Με είπε θα παντρευτείς την ανιψιά του πατρός Γρηγορίου [όπως και έγινε].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου