Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Να εξομολογηθούν, να εκκλησιάζονται και να προσεύχονται, για να κάνουν παιδιά

Ο Γέροντας Παΐσιος για τα Χριστούγεννα



Κάποτε που είχε έλθει ο γέροντας Παΐσιος στην Ι. Μ. Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης, πήγα μαζί με την αδελφή μου Καλλιόπη και τον γαμπρό μου Νικόλαο. Το βράδυ, στην αγρυπνία, πήραμε την ευλογία του. Μου ζήτησε, για να μην παίρνω την σειρά άλλων πονεμένων ψυχών, να μην πηγαίνω εκεί, γιατί μπορούσα να τον βλέπω στο Άγιο Όρος. Του είπα, τότε, ότι το ανδρόγυνο που ήλθε μαζί μου δεν είχε παιδιά. Η απάντησή του ήταν: «να εξομολογηθούν, να εκκλησιάζονται και να προσεύχονται, για να κάνουν παιδιά». Τώρα, με την ευχή του Γέροντα και την καθοδήγησή του, η αδελφή μου, η Καλλιόπη, έχει δύο αγόρια και ένα κοριτσάκι, υγιέστατα και ευλογημένα. Οι δε ευχαριστίες τους προς τον Γέροντα και τον Θεό είναι πολλές.
(Μαρτυρίες προσκυνητών, Ν. Ζουρνατζόγλου, 42)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου