Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Kιοσκερίδου Κυριακή,Πτολεμα'ί'δα




MountAthosInfos.grΠρίν 35 έτη περίπου πήγα στο Ιερό Ησυχαστήριο '' Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος '' στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
Εκείνη την χρονιά η κόρη μου φορούσε παντελόνι και δεν το ήθελα καθόλου.'Οταν φθάσαμε στην Σουρωτή ,είχε πάρα πολύ κόσμο και πρίν από εμένα ήταν μία μάνα με το κοριτσάκι της ,η οποία ήταν μάλιστα και έγκυος.
Το κοριτσάκι κρατούσε ένα λουλούδι και το έδωσε στον γέροντα λέγοντας:Παππούλη αυτό το λουλούδι το έφερε για σένα ,για να κάνεις προσευχή να γεννήσει η μανούλα μου καλά.
Τότε ο γέροντας Πα'ί'σιος ρωτάει την μάνα...άν βλέπει τηλεόραση και αυτή του απάντησε καταφατικά.
Οπότε ο παππούλης της είπε: αυτό που έχεις συην κοιλιά σου θα γίνει διαβολάκι και μάλιστα το επανέλαβε και δεύτερη φορά.

 'Επειτα ήρθε και η δική μου σειρά και αφού πήρα την ευχή του γέροντα ,του είπα..πάτερ Πα'ί'σιε.... επιτρέπεται η γυναίκα να  φορά αντρικά;
ο γέροντας απάντησε:
να πας και να βάλεις και στα αγόρια σου φούστες, έχοντας ''δεί'' ότι έχω και αγόρια.
Φεύγοντας μου έδωσε ένα χειροποίητο Σταυρουδάκι που είχε φτιάξει ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου