Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ



Αποτέλεσμα εικόνας για foto paisios
Έσωσε νέο ορειβάτη

«Σε μία από τις πολλές επισκέψεις μου στον Γέροντα», αναφέρει ο κ. Ματθαίος Γκόλιας από τα Ιωάννινα, «είχα μαζί μου και τον γιο μου Κωνσταντίνο. Λέω στο Γέροντα:

- Ο γιός μου κάνει ορειβασία αλλά και πολύ επικίνδυνη αναρρίχηση στους βράχους.

-    Κωνσταντίνε, λέει ο γέροντας, στα ψηλά βουνά να ανεβαίνεις, γιατί βρίσκεσαι πιο κοντά στον Θεό. Στα βράχια να μην ξανανέβεις, γιατί καλλιεργείς τον εγωισμό σου.

Του είπε και μια εκτεταμένη νουθεσία από την ζωή του στον Στρατό. Όταν φεύγαμε, μας κατευόδωσε έως την αυλόπορτα. Αφού τον φίλησε στο κεφάλι, του λέγει πάλι: «Να μην ανεβαίνεις στα βράχια, αν όμως ανέβεις, εγώ θα προσεύχομαι». Με το παραθυράκι αυτό που του άφησε, ο Κωνσταντίνος συνέχιζε να ανεβαίνει στους βράχους κρυφά από μας.

Ήταν Σεπτέμβριος και ξαναβρέθηκα στον Γέροντα. Είχε πολύ κόσμο και μόλις με βλέπει μου λέει: «Κάθισε στο τέλος να σου πω κάτι σημαντικό». Μετά μου είπε: «Έπεσε ο Κωνσταντίνος από τον βράχο που ήταν σκαρφαλωμένος. Από τον ένα κρίκο ως τον άλλο ήταν 20 μέτρα και η Παναγία τον κράτησε στην αγκαλιά της. Τον είδα με τα μάτια μου».

Μόλις επέστρεψα στο Κελλί που έμενα κοντά στις Καρυές, τηλεφωνώ στον Κωνσταντίνο στην Αθήνα, όπου σπούδαζε και του λέω:

  -  Κώστα, έπεσες από βράχο επικίνδυνο.

-  Που το ξέρεις;

-   Το ξέρω.

-    Είσαι στον Γέροντα; Μου είπε αμέσως.

-    Ναι, του λέω.

-    Να πας να τον ευχαριστήσεις και να τον διαβεβαιώσεις ότι θα πουλήσω όλα τα εξαρτήματα αναρριχήσεως και δεν θα ξανανέβω. Έτσι κι έγινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου