Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016




Πρόρρηση

Μαρτυρία κ. Ιωάννη Μόσχου, στρατιωτικού ιατρού: «Τον Ιούλιο του 1989 γνώρισα τον γέροντα Παΐσιο και ενώ περίμενα να δώσω πανελλήνιες εξετάσεις. Στόχος μου ήταν η εισαγωγή σε στρατιωτική σχολή, στην οποία εισήχθηκα τον Σεπτέμβριο του 1989.

Την πρώτη ημέρα με αναζήτησε ανάμεσα στους νεοεισαχθέντες ένας μαθητής της διοικούσας, φωνάζοντας το όνομά μου. Δεν τον γνώριζα, ούτε κι εκείνος. Αφού συστηθήκαμε μου είπε ότι ο γέροντας Παΐσιος του ζήτησε να με πάρει στον θάλαμό του και να με έχει υπό την προστασία του.

Με ρώτησε από πότε γνωρίζω τον Γέροντα και όταν άκουσε ότι τον συνάντησα το καλοκαίρι που μόλις διανύσαμε, είπε έκπληκτος ότι αυτό ανθρωπίνως ήταν αδύνατο, γιατί αυτός τον είδε πριν από ‘μένα τον Απρίλιο».
Αποτέλεσμα εικόνας για foto paisios


Στον ύπνο του γνώρισε το πρόβλημά του

Διηγήθηκε ο Γέροντας: «Μία νύχτα είδα στον ύπνο μου σαν σε σινεμά ένα παιδί και γνώρισα και το πρόβλημα που το απασχολούσε και πως έπρεπε να λυθεί. Ήταν καλή ψυχή, αλλά είχε πέσει θύμα και είχε χάσει τις σπουδές του. Την άλλη μέρα το περίμενα. Και πράγματι ήρθε, βοηθήθηκε και έφυγε αναπαυμένο. Ήταν από την Μακεδονία. Τόσο πολύ συγκινήθηκα και το συμπόνεσα, που μόλις γνώρισα το πρόβλημά μου στον ύπνο μου έκλαιγα. Ήταν από τις πιο πολύπλοκες υποθέσεις που έχω συναντήσει στην ζωή μου».

Ο Γέροντας Παΐσιος «Ενωμένη Ρωμηοσύνη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου